12/11/2014

Hekko proponuje zniżki za przedłużenie hostingu

Niedawno miałam okazję skorzystać z hostingu dla strony w hekko. Po testach zdecydowałam się jednak pozostać na sprawdzonej platformie Bloggera (blogspot.com). Ponieważ nie znam się zbyt dobrze na samodzielnym projektowaniu i tworzeniu stron internetowych. Zapomniałam, więc o nie używanym koncie hostingowym. Także napoczętą stronę internetową zostawiłam w spokoju.


Przypomnienie o usłudze


Hekko.pl zdecydowało się przypomnieć mi o końcu obowiązywania umowy hostingowej. Więc na e-mail dostałam stosowną informację o możliwości przedłużenia hostingu na serwerach firmy. Postanowiłam, że nie będę opłacać faktury, tak aby konto hostingowe samo wygasło. Jak poinformowao mnie mailowo to wystarczy, nie muszę robić nic więcej.

Propozycja zniżki 30%


Moje zdziwienie wywołał kolejny mail od hostingodawcy. Firma proponuje w nim sporą zniżkę za przedłużenie hostingu na kolejny rok, cytuję:
Witaj, Konto WWW o loginie XXXX z serwera s1 niebawem (za 10 dni) zostanie usunięte. Powodem jest nieopłacenie usługi w terminie.

Mamy jednak specjalną, ostatnią ofertę - dodatkowe 30% jednorazowej zniżki od obecnej kwoty usługi. Warunkiem jest niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail biuro@hekko.pl w celu poprawienia pro-formy i opłacenie usługi.
Biuro Obsługi Klienta firmy HEKKONET


Jak widać firma stara się dbać o klienta oferując mu zniżkę za pozostanie. W sumie mają za to u mnie plus. Gdyby nie Blogger pewnie została bym na płatnym hostingu i tam próbowała pisać blog. Jednak obecnie nie mam na to zbyt wiele czasu, więc zdecydowałam się na pozostanie przy darmowym na domenie wiejskie-finanse.blogspot.com.

PS przy okazji znalazłam ciekawy poradnik o video o tworzeniu szablonów na Blogspot.

I obiecałam sobie że zacznę się tego uczyć w wolnym czasie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz